Werkwijze: Tevreden medewerkers

Tevreden medewerkers

Tevreden medewerkers dragen bij aan een goede sfeer, leveren betere prestaties en zorgen goed voor de klanten van de organisatie. Richard Branson van Virgin zei daarover: maak je niet druk over de klanttevredenheid, zorg voor tevreden medewerkers en dan zorgen zij wel voor tevreden klanten.

Aandacht voor medewerker tevredenheid zien we vaak in overheidsland. Vaak geïnitieerd door de ondernemingsraad. Als er stront aan de knikker is. Dat moet dan leiden tot verbeteringen. En vaak gaat men daarna weer over tot de orde van de dag. Maar wat nu als ook de medewerker tevredenheid structureel aandacht krijgt in jouw organisatie. Als het management het écht belangrijk vindt dat de medewerkers lekker in hun vel zitten en met plezier hun werk doen. Omdat zij ervan overtuigd zijn dat tevreden medewerkers betere prestaties leveren. En die betere prestaties weer bijdragen aan het vergroten van de klanttevredenheid welke het bestaansrecht vormt voor je organisatie. Weet je nog?

Conceptueel model

Conceptueel model tevreden medewerkers

Contact met M2Change

Persoonlijk contact? Graag! Neem contact met ons op via één van onderstaande mailadressen. Je kunt ook het contactformulier invullen en daar je gegevens achterlaten, dan nemen wij snel contact met je op. Een bericht sturen via LinkedIn of gewoon bellen kan natuurlijk ook. Kies maar!

Met het moment waarop je contact met ons opneemt begint het veranderingsproces. Van jou zelf en van jouw organisatie. Ook een reis van 1.000 kilometer begint immers bij de eerste stap… Tot gauw!

Marc: T 06-517 770 65 • marc.peeters@m2change.nl