Werkwijze: tevreden klanten

Tevreden klanten

Je hoort het vaak. Ook in overheidsland. Klantgerichtheid. Soms blijft het bij een kreet, soms worden er hele trajecten opgestart om te werken aan deze klantgerichtheid of klanttevredenheid.

Tevreden klanten vormen het bestaansrecht van iedere organisatie. Ook overheidsorganisaties. Te vaak wordt binnen de overheid bedacht wat er goed is voor de klant. Maar hoe kom je er achter wat de klant nu echt wil. Wat er goed is voor de klant. Wat de behoefte is van de klant. Heel simpel: door het hem te vragen. De overheid “verkoopt” veel producten die de klant helemaal niet wil. De klant wil geen bouwvergunning maar wil bouwen. Een bijstandsgerechtigde wil geen plan van aanpak, maar wil werk. En handhaving willen we allemaal, maar dan wel graag bij de buren. Deze constatering zet aan tot nadenken over de manier hoe je er echter komt waarmee jij je klant tevreden stelt. En liefst nog net even iets meer. In onze aanpak vormt dit een belangrijk onderdeel.

Conceptueel model

Conceptueel model tevreden klanten

Contact met M2Change

Persoonlijk contact? Graag! Neem contact met ons op via één van onderstaande mailadressen. Je kunt ook het contactformulier invullen en daar je gegevens achterlaten, dan nemen wij snel contact met je op. Een bericht sturen via LinkedIn of gewoon bellen kan natuurlijk ook. Kies maar!

Met het moment waarop je contact met ons opneemt begint het veranderingsproces. Van jou zelf en van jouw organisatie. Ook een reis van 1.000 kilometer begint immers bij de eerste stap… Tot gauw!

Marc: T 06-517 770 65 • marc.peeters@m2change.nl