Werkwijze: werken in
Werken in
Werken IN de organisatie vormt het hart van de dienstverlening aan de klant. Dit zijn de medewerkers die rechtstreeks met die klant in contact staan. Zij leveren vergunningen, houden toezicht, verstrekken uitkeringen, subsidies of zorg. Zij zorgen voor het onderhoud in de openbare ruimte (wegen, riolering, openbaar groen) of begeleiden (bouw)projecten. Hier werken medewerkers met wie de klant rechtstreeks van doen heeft.
In ons model maken wij het volgende onderscheid in taken, rollen en verantwoordelijkheden binnen organisaties:
- Monitoring & control
- Innoveren
- Resultaatgericht uitvoeren
- Continu verbeteren
Onder werken IN de organisatie vallen Resultaatgericht uitvoeren en Continu verbeteren.
Continu verbeteren
Blijven veranderen en verbeteren draagt bij aan het succes van een organisatie. Verbeteren van de dienstverlening, van processen en van medewerkers.
Resultaatgericht uitvoeren
Alle activiteiten binnen een organisatie zijn gericht op het realiseren van haar doelen.
Contact met M2Change
Persoonlijk contact? Graag! Neem contact met ons op via één van onderstaande mailadressen. Je kunt ook het contactformulier invullen en daar je gegevens achterlaten, dan nemen wij snel contact met je op. Een bericht sturen via LinkedIn of gewoon bellen kan natuurlijk ook. Kies maar!
Met het moment waarop je contact met ons opneemt begint het veranderingsproces. Van jou zelf en van jouw organisatie. Ook een reis van 1.000 kilometer begint immers bij de eerste stap… Tot gauw!
Marc: T 06-517 770 65 • marc.peeters@m2change.nl