Werkwijze: continu verbeteren

Continu verbeteren

Een organisatie die continu aandacht heeft voor verbeteren presteert beter, heeft meer tevreden opdrachtgevers, bestuurders, klanten én medewerkers.

Het zijn de medewerkers die het verschil maken naar de klant. Medewerkers die zich kunnen ontwikkelen (in kennis en competenties) en mee de koers van de organisatie bepalen zijn gemotiveerder en verbinden zich makkelijker aan elkaar en aan de organisatie. Het is zaak om voortdurend oog te hebben voor de mate van medewerkertevredenheid. Net zoals het belangrijk is om voortdurend oog te hebben voor de opdrachtgever/bestuurder tevredenheid en de klanttevredenheid. En op basis daarvan continu bezig te zijn met het verbeteren van processen en de dienstverlening. Stapje voor stapje groeien in de richting van een excellente organisatie.

Conceptueel model

Conceptueel model continu verbeteren

Contact met M2Change

Persoonlijk contact? Graag! Neem contact met ons op via één van onderstaande mailadressen. Je kunt ook het contactformulier invullen en daar je gegevens achterlaten, dan nemen wij snel contact met je op. Een bericht sturen via LinkedIn of gewoon bellen kan natuurlijk ook. Kies maar!

Met het moment waarop je contact met ons opneemt begint het veranderingsproces. Van jou zelf en van jouw organisatie. Ook een reis van 1.000 kilometer begint immers bij de eerste stap… Tot gauw!

Marc: T 06-517 770 65 • marc.peeters@m2change.nl